Gascoyne tancstalan
rapgirl 2006.03.16. 20:35
A Toyota technikai igazgatja, Mike Gascoyne nem tudja meghatrozni, mi okozta a Toyota lesjt vkezdett. A versenyzk elmondsa szerint nem volt tapads, de a csapat mgsem okolja a Bridgestone-t, hiszen a japn gumiszllt tbbi partnere szmra jl alakult a Bahreini Nagydj.
Idn is a tavalyi v legltvnyosabban fejld csapata, a Toyota vitte elszr plyra a 2006-os fejlesztst, amivel nincs is gond Gascoyne szerint. Az a krds, hogy Ralf Schumacher s Jarno Trulli mirt nem volt kpes lpst tartani a tbbiekkel, mg megvlaszolatlan.
A japn csapat gy rkezett Bahreinbe, hogy tudtk, sebessg tekintetben el vannak maradva a rivlisaiktl, de azt remltk, hogy megbzhatsgukkal kiegyenltik ezt a hinyossgot. A technikai igazgat szerint a Bridgestone-nal egytt kell megoldst tallni a problmra, amit t a tapads hinya okozott.
"Egyelre a Bridgestone sem tudja, mit kellene tenni, de miutn rendszerezi a tbbi partnertl kapott adatokat, remlhetleg meg tudja mondani, hogy mi hol hibztunk" - mondta a technikai igazgat.
Br a szintn Bridgestone-nal kapcsolatban ll Ferrarinak s a Williams-nek nem volt hasonl gondja, Gascoyne ezt azzal magyarzza, hogy a Toyota eddig is ms, tbbnyire lgyabb keverket hasznlt vetlytrsainl, gy nehezebb az sszehasonlts.
"A tl folyamn a tbbi Bridgestone-os csapat is sokat kszkdtt. Remltk, hogy Bahreinben az aszfalt hmrsklete jtkony befolyssal lesz a teljestmnyre, mint ahogy a Williams-nl gy is trtnt. A mi versenyzink azonban azt mondtk, hogy egyszeren nincs tapads. A hasznlt gumijaink is teljesen jnak ltszottak."
"jra kell kezdennk a tesztelst. A versenyzk szerint egyltaln nincs tapads, de magval az autval nincs problma, az aerodinamikai elemek is sokkal hatkonyabbak. Nehz megrteni, hogy mirt nem rnk el nagyobb sebessget" - folytatta Gascoyne.
Mivel a Malajziai Nagydjig mr csak hrom nap van htra, a Toyotnak nincs alkalma kivizsglni a problmt, gy a kvetkez verseny is bizonyra nehz lesz szmukra.
|